tonedostaxar

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Myrungarna 3 veckor

Av Lena Martens - 10 januari 2012 23:47

Tänk att de redan är tre veckor de små korvarna!!!! I dag har jag förlängt valplådan och de gav sig genast ut på upptäcksfärd, kavata är de, hade lagt in två leksaker men trodde det var för tidigt, men en liten tik hade ett fasligt besyr, först bar hon iväg strumpan och sen gav hon kaninen en match...gulletös....de börjar att bita o försöka busa lite med varandra o med morsan, och så har de ett så gulligt knorrade läte för sig ibland. De är helt bedårande barn av sin tid  



 

myror på väg...


den här tar jag

jag lägger den här och så....

smakar jag på den här i stället

hmm ganska god :)

mjölkbaren är öppen

gosa lite med vår mam

mätta!!!

aaaah......måste...

göra lite gymnastik.......

god natt då alla....gäsp.....

            



 
 
Ingen bild

Nina

11 januari 2012 00:06

Så himla söta o goa de ser ut :)
Kram

 
Ingen bild

Susanne

11 januari 2012 03:57

Underbaraste gulligaste myrungar!! Skitfina allihop Lena!!
Lycka till med alla......

 
Ingen bild

kersti o Lilla Taxi

11 januari 2012 05:56

vad ska man säga ? Man får ju gåshud av att titta på bilderna. Längtar iallafall !

 
Ingen bild

Lillemor o Leif

11 januari 2012 09:40

Underbaraste längtar!!!!!

 
Ingen bild

Maggan & CO

11 januari 2012 11:05

Awww!!! Hur söta som helst!!! :D

 
Karin

Karin

11 januari 2012 12:40

Åh, Lena, vad jag längtar att få gosa med dom små myrorna..skånkerna är redo, och jag med;) Kramen,,,såna sötnosar;) <3

http://http;//kickis.jakt.blogspot.com

 
Ingen bild

Aliss och Angel Och Matte

11 januari 2012 16:49

Åhhh de är ju så söta ,den lilla som gör gymnastik mmmm ,vill komma och gosa ,Matte alltså

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Martens - 5 april 2012 23:04

GLAD PÅSK!   en härlig vårdag                                         ...

Av Lena Martens - 1 mars 2012 22:35

Underbart väder i flera dagar nu, så idag när vi var uppe hos fåren så passade jag på att sätta upp en valphage så att myrungarna kan roa sig lite själva :) eftersom det är "gör" skitigt överallt så halmade jag hela hagen, kanon tyckte de smä som eft...

Av Lena Martens - 26 februari 2012 19:37

Kamera med i dag på småmyrornas promenad i solen, stenar helst stora är roliga att klättra upp på, lille Mascot var som en liten stenget, och till momos förskräckelse satte han i system att "kasta" sig ut för att sen snabbt upp igen och göra ett nytt...

Av Lena Martens - 21 februari 2012 19:32


Ute i den underbara solen i dag. , Deus är en underbar "lekfarbror" kommer och visar de små olika saker o vill att de ska leka följa John             Det finns två underbara tikvalpar kvar, så vet ni någon bra familj så skicka hit dom  ...

Av Lena Martens - 13 februari 2012 21:32

Full speed under de små tassarna......                         Tack IngMarie och Maggan för den ovärderliga hjälpen i dag!!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards